WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

United States

Go to your suggested website

Cookies

Vi bruker cookies (informasjonskapsler) for å optimalisere nettstedets funksjonalitet og for å gi deg den beste brukeropplevelsen. Hvis dette er greit for deg og du godtar alle cookies, klikker du på 'Godta' -knappen. Du kan også lese mer om vår datahåndtering i vår personvernerklæring.

Tilbake til toppen

Bruke IoT til å levere overlegen ytelse

Tingenes internett (Internet of Things, IoT) har fanget oppmerksomheten innen teknologi- og forretningsmiljøet. Eiendomseier Humlegården Fastigheter har allerede denne teknologien og deltar i en tidligfase-pilot for KONEs døgnåpne tilkoblede tjenester.

Beskrivelse

Når virksomheter er ute etter de beste utleiekontorene i Stockholm, tar de kontakt med Humlegården Fastigheter, som tilbyr plass i noen av byens mest eksklusive bygninger. Humlegårdens kunder forventer bare det beste. Og for å unngå heistrøbbel tok Humlegården kontakt med KONE i 2016, for dermed å få tilgang til intelligent teknologi som kunne forutse problemer før de oppstod. Humlegården hadde allerede vært en av KONEs nøkkelkunder i over et tiår og var en ivrig bruker av ny teknologi. Disse faktorene førte til det som skulle bli est av de første pilotprosjektene for de døgnåpne tilkoblede tjenestene, der KONE, Humlegården og IBM samarbeidet om å utvikle en effektiv ny applikasjon for IoT via KONEs døgnåpne tilkoblede tjenester (24/7 Connected Services).

  • #Europa
  • #Heiser
  • #Kontor
  • #Rulletrapper & Rullebånd
  • #Service & Vedlikehold

Byggefakta

  • Et kompleks på 52 eiendommer i Stockholm
  • Eier: Humlegården Fastigheter

KONEs løsninger

  • KONEs døgnåpne tilkoblede tjenester
  • KONE MonoSpace® 700
  • KONE MiniSpace™-heiser

UTFORDRINGER

  • Muliggjøre forebyggende vedlikehold for å minimalisere nedetid og reparasjoner.
  • Utnytte smarte løsninger for å minimalisere antallet ikke-planlagte stopp.
  • Oppnå maksimal levetid for det installerte anlegget.

LØSNINGER

  • KONE har samarbeidet nært med kunden for å forstå deres krav.
  • Dratt nytte av det langvarige forholdet med kunden til å foreslå innovative, nye løsninger.
  • Installert KONEs døgnåpne tilkoblede tjenester, et IoT-basert system som legger til rette for forutsigbare vedlikeholdstjenester.
  • Har gitt kunden sanntidsinformasjon om anlegget deres og hjulpet dem med å ta beslutninger om fremtidige oppgraderinger og reparasjoner.

Del denne siden