WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

No suggested country found

Go to your suggested website

Til toppen av siden

KONTAKT OSS FOR ET TILBUD

Våre servicetjenester

Dette er noen av våre nøkkeltjenester. Servicetilbudet vårt omfatter en rekke tjenester og løsninger for å tilpasse serviceavtalen ytterligere etter dine behov.

  • KONE forebyggende service
    Ved å systematisk overvåke og vedlikeholde anlegget ditt kan KONEs forebyggende service bidra til å løse problemer allerede før de oppstår. Vi vedlikeholder anlegget ditt i henhold til en spesifikk serviceplan, basert på for eksempel anleggets bruk og alder. Denne planen sikrer at alle enkeltkomponenter og systemer får service til riktig tid og i henhold til alle relevante forskrifter.
    KONEs døgnåpne kundesenter
    Du kan velge nivå på serviceavtalen din, fra normal arbeidstid til døgnåpen tilgang eller til og med en “VIP”-direktelinje, der du får et eget direktenummer og hurtigbehandling av dine serviceforespørsler.
    KONE Voice Link: Kommunikasjonslinje i heisen
    KONE Voice Link er et toveis kommunikasjonssystem som setter heispassasjerene i forbindelse med vårt kundeservicesenter i en eventuell nødssituasjon. Vi kan se hvor anropet kommer fra og raskt sende ut en servicemontør. Vi kan også kontakte relevant, lokal nødetat ved behov.
    Inspeksjonstjenester
    Du kan spare både tid og krefter ved å la oss koordinere og administrere inspeksjoner som skal utføres av offisielt godkjente tredjeparter. Du kan velge mellom tre alternativer avhengig av dine behov.
  • Kostnadsdekning ved driftsstans
    Du kan velge hvor mange servicebesøk i forbindelse med driftsstans som du ønsker at kontrakten skal dekke.
    Reservedelspakke
    Det valgte nivået for reservedelspakken dekker utskiftning av spesifikke komponenter som er utsatt for slitasje ved normal bruk av anlegget.
  • Responstid
    Du kan definere responstiden for situasjoner der anlegget stanser eller av en eller annen grunn krever umiddelbart tilsyn av en av KONEs servicemontører.
    Nødevakuering
    Det er ingen grunn til bekymring dersom noen skulle bli sittende fast i heisen deres. Vi er på stedet innen én time, normal etter en halvtime.
    KONE Care™ 24/7 Connected Services
    KONE Care™ 24/7 Connected Services er en døgnåpen feilsøkingstjeneste som samler inn data om anleggets tilstand. Vi analyserer dataene og bruker dem til å treffe intelligente og proaktive beslutninger om hvordan vi kan løse potensielle problemer – allerede før de oppstår. Og skulle det skje noe, vet vi om det med en gang og kan iverksette riktige tiltak. Denne tjenesten gir deg ekstra trygghet og holder deg fullt informert om anleggets tilstand og eventuelle serviceaktiviteter. Vi vil ta oss av eventuelle problemer i henhold til servicetimene og responstiden som er angitt i servicekontrakten din.
  • KONE Online
    Med KONE Online har du alle data om servicebesøk og ytelse lett tilgjengelig. Du får tilgang til data om ytelse, service, driftsstans og reparasjon for anlegget ditt. Dette gjør det enklere å planlegging og budsjettere.
    KONE Mobile
    Vår KONE Mobil-applikasjon holder deg oppdatert når og hvor som helst. Du vil motta varsler på mobilen din om anleggstatus, serviceplaner og fremdriften på servicearbeidet.