WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

No suggested country found

Go to your suggested website

Tilbake til toppen

Kontakt oss

Hva kan vi hjelpe deg med?

Generelle forespørsler

Kontakt KONE kundeservice på 909 22 909 for generelle forespørsler

Du kan nå oss på hverdager mellom 8.00 og 16.00.

Rapportere et servicebehov eller en hendelse

Ring 909 22 909 for å rapportere et servicebehov, ved driftsstans eller for øyeblikkelig hjelp, f.eks. om noen sitter fast i heisen.

For forespørsler som ikke haster, kan du også kontakte oss på e-post norge@kone.com

Ofte stilte spørsmål

Nedenfor finner du nyttige svar på de vanligste spørsmålene om service og vedlikehold av anlegget og hvordan du kan finne ut om pågående og kommende service- og vedlikeholdsarbeid.

  • KONE Onlines nettportal og KONE Mobile-appen gir deg og teamet ditt tilgang til data om ytelse, service, driftsstans og reparasjon for hele anlegget.

  • Du kan sjekke tilstanden til anlegget på KONE Online eller KONE Mobile. Dersom anlegget dekkes av KONE 24/7 Connected Services, kan du se om vi allerede er i gang med å løse problemet. Du kan sende en serviceforespørsel eller rapportere en hendelse ved å ringe oss eller kontakte oss direkte fra KONE Online eller KONE Mobile.

  • KONE Online eller KONE Mobile viser alle kommende og tidligere service- og vedlikeholdsbesøk på anlegg vi utfører service og vedlikehold på for deg.

  • Med KONE 24/7 Connected Services har det blitt enklere for oss å forutse, vedlikeholde og gripe inn før det oppstår en feil.
    Kontakt oss for mer informasjon.

Kontakt oss

Du kan bruke skjemaet under til å fortelle oss mer om hvordan vi kan hjelpe deg. En i teamet vårt vil svare deg så snart som mulig.

Sample form






+47







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance|Residential Flow in a new building|Residential Flow in an existing building|24/7 Connected Services|Other
Equipment/service type *|Elevators|Escalators|Autowalks|Doors|Advanced People Flow solutions|People Flow planning|Other


Vennligst merk at når du sender inn dette skjema samler vi dine kontaktopplysninger. Mer informasjon om våre retningslinjer for personvern.