Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?
Corporate siteGenerelle forespørsler
Kontakt KONE kundeservice på 909 22 909 for generelle forespørsler
Du kan nå oss på hverdager mellom 8.00 og 16.00.
Nedenfor finner du nyttige svar på de vanligste spørsmålene om service og vedlikehold av anlegget og hvordan du kan finne ut om pågående og kommende service- og vedlikeholdsarbeid.
KONE Onlines nettportal og KONE Mobile-appen gir deg og teamet ditt tilgang til data om ytelse, service, driftsstans og reparasjon for hele anlegget.
Du kan sjekke tilstanden til anlegget på KONE Online eller KONE Mobile. Dersom anlegget dekkes av KONE 24/7 Connected Services, kan du se om vi allerede er i gang med å løse problemet. Du kan sende en serviceforespørsel eller rapportere en hendelse ved å ringe oss eller kontakte oss direkte fra KONE Online eller KONE Mobile.
KONE Online eller KONE Mobile viser alle kommende og tidligere service- og vedlikeholdsbesøk på anlegg vi utfører service og vedlikehold på for deg.
Med KONE 24/7 Connected Services har det blitt enklere for oss å forutse, vedlikeholde og gripe inn før det oppstår en feil.
Kontakt oss for mer informasjon.
Lett tilgjengelig sanntidsinformasjon om service og vedlikehold
Du kan bruke skjemaet under til å fortelle oss mer om hvordan vi kan hjelpe deg. En i teamet vårt vil svare deg så snart som mulig.