Design heiser med nye KONE Studio Prøv

Heisen – gir trygghet og tilgjengelighet i bygningen

Heisen – gir trygghet og tilgjengelighet i bygningen

Lei av heiser som ikke fungerer, unødvendig driftsstans og å måtte ta trappen i tide og utide? Da er det på tide gå igjennom vedlikeholds- og serviceavtalen for heisen i bygningen. Les videre om den intelligente heisen og hvordan KONE 24/7 Connected Services kan løse problemer før de oppstår.

Noe av det meste sentrale og mest brukte i en bygning er heisen. De fleste tenker nok ikke så mye over det, men forventer bare at heisen skal fungere uten noe styr – hver dag. Men med stadig flere mennesker i byene belastes heisen på helt andre måter enn før, og det er ikke alltid de gamle heisene strekker til. Heisen i et boligbygg brukes mange ganger i løpet av en dag, både av beboere og besøkende. Det er lett å glemme at heisen har en viktig funksjon både når det gjelder trygghet og tilgjengelighet i bygningen.

En pålitelig heis
Det er viktig at beboerne kan stole på heisen sin. At den fungerer uten problemer, unødvendige stopp eller risiko for at den blir stående. Ingen vil risikere å bli stående lenge mellom to etasjer før noen oppdager at heisen står og feilmelder det. Tilgjengeligheten til bygget er også vesentlig, ikke minst for eldre, barnefamilier med barnevogn og bevegelseshemmede. For disse gruppene er det ikke så enkelt å bare ta trappen. Derfor er service og vedlikehold helt avgjørende for at heisen skal fungere dag etter dag, år etter år.

Service døgnet rundt
Med ny teknologi og 24/7 Connected Services tilbyr KONE større trygghet, økt tilgjengelighet og forbedret sikkerhet i bygningen. I praksis innebærer det at heisen er oppkoblet og overvåket 24 timer i døgnet. Data samles inn og analyseres fortløpende, og problemer kan forutses før de oppstår og rettes opp ved behov. Skulle en akutt situasjon mot formodning likevel oppstå, vil en tekniker omgående få melding om dette. Risikoen for å bli stående fast i heisen eller for å måtte ta trappen reduseres til et minimum. Beboerne får en tryggere opplevelse, større sikkerhet og kortere ventetider. For borettslaget innebærer det ganske enkelt færre feil, raskere tiltak og et vedlikehold som forlenger heisens levetid.

Dette er en tilleggstjeneste fra KONE som med fordel også kan brukes på eksisterende heiser, selv på heiser fra andre produsenter enn KONE.

Kontakt oss

Fyll inn skjemaet nedenfor om hvordan vi kan hjelpe deg. En av våre medarbeidere kontakter deg så snart som mulig. Gjelder det feilmelding kontakter du oss på telefon 909 22 909 (TASTEVALG 1) eller via e-post: feilmelding@kone.com

Sample form






+47







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance|Residential Flow in a new building|Residential Flow in an existing building|24/7 Connected Services|Other
Equipment/service type *|Elevators|Escalators|Autowalks|Doors|Advanced People Flow solutions|People Flow planning|Other


Vennligst merk at når du sender inn dette skjema samler vi dine kontaktopplysninger. Mer informasjon om våre retningslinjer for personvern.


Cookies (informasjonskapsler)

Vi bruker cookies (informasjonskapsler) for å optimalisere nettstedets funksjonalitet og for å gi deg den beste brukeropplevelsen. Hvis dette er greit for deg og du godtar alle cookies, klikker du på 'Godta alle' -knappen. Du kan også lese mer om vår datahåndtering i vår personvernerklæring.