WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

United States

Go to your suggested website

Tilbake til toppen

DETTE FÅR DU

Servicetjenesten KONE 24/7 Connected Services gir mindre nedetid, da heisene selv informerer vår montør før en evt. alvorlig feil oppstår. I tillegg kan du enkelt overvåke alle serviceaktiviteter på anlegget via KONE Online-tjenesten.

SIKKERHET

Intelligente heiser skaper forutsigbart heisvedlikehold, noe som betyr bedre sikkerhet enn noensinne for sluttbrukere. Døgnet rundt-analyser reduserer risikoen for ulykker eller at noen sitter fast i heisen. Hvis en feil oppstår, informerer heisen vår montøren, og vi retter feilen umiddelbart.

MER TRANSPARENT

Unngå kjedelige overraskelser og hold deg informert om heisens status. Du mottar kontinuerlig informasjon via en valgfri kanal, for eksempel KONE Online eller KONE Mobile. Hvis en heis i en gruppe slutter å fungere, vet du det umiddelbart før feilen kan forårsake forstyrrelser i bygningen og føre til klager.

INTELLIGENT

Et smartere, forutseende vedlikehold basert på kontinuerlige analyser sparer deg mye tid og besvær. Nye intelligente heiser gir oss mulighet til å løse potensielle problemer før de oppstår. Unngå større problemer med liten forebyggende innsats, og få en bedre brukeropplevelse.

SETT EN STOPPER FOR DRIFTPROBLEMER FØR DE OPPSTÅR

Nye KONE 24/7 Connected Services er neste skritt mot fremtidig vedlikehold av heiser. Tjenesten gjør at heisen er så intelligent at feilene oppdages på forhånd.

SLIK FUNGERER DET

Bedre planlagt, raskere og mer forebyggende vedlikehold.

1

Sensorer overvåker heisene dine og intelligent teknologi analyser og oppdager potensielle problemer før de oppstår.

2

Heismontøren blir umiddelbart informert om potensielle feil og mottar allerede viktig informasjon før besøket.

3

Vi sender tydelige meldinger til deg i sanntid og rapporterer om alle handlinger vi utfører.

RESULTATER FRA VÅRE KUNDER

Disse dataene ble samlet inn gjennom et år fra 100 tilkoblede heiser av forskjellige merker og alder i ulike typer bygninger.

FOREBYGGENDE VEDLIKEHOLD

Vi oppdager i et tidlig stadium behovet for vedlikehold og tiltak før problemer oppstår.

TIDSBESPARELSE OG FORNØYDE BRUKERE

Dette reduserer antall nedetider og andre store problemer.

FLERE FEIL LØST PÅ SAMME SERVICEBESØK

Da våre heismontører kjenner feilens art før de ankommer, har de de riktige reservedeler med seg og kan løse problemet raskt.

HVA FÅR DU MED KONE 24/7 CONNECTED SERVICE? LAST NED BROSJYREN OG LES MER

I vår brosjyre "Intelligent service for en enklere hverdag" kan du lese mer om hvordan forebyggende heisvedlikehold kan være til nytte for din eiendom og virksomhet.