WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

United States

Go to your suggested website

Tilbake til toppen

DETTE FÅR DU

Servicetjenesten KONE 24/7 Connected Services gir mindre nedetid, da heisene selv informerer vår montør før en evt. alvorlig feil oppstår. I tillegg kan du enkelt overvåke alle serviceaktiviteter på anlegget via KONE Online-tjenesten.

SIKKERHET

Intelligente heiser skaper forutsigbart heisvedlikehold, noe som betyr bedre sikkerhet enn noensinne for sluttbrukere. Døgnet rundt-analyser reduserer risikoen for ulykker eller at noen sitter fast i heisen. Hvis et problem oppstår, informerer heisen direkte til vår montør, og vi retter feilen umiddelbart.

MER TRANSPARENT

Unngå kjedelige overraskelser og misnøye blant beboere og besøkende. Du har enkel oversikt og kontroll på statusen til heisene og alle serviceaktiviteter KONE utfører, via KONE Online eller KONE Mobile. Det betyr at du er bedre forberedt på spørsmål fra beboerne og vet at feilen allerede er løst når de hører fra dem.

INTELLIGENT

Et smartere, forutseende vedlikehold basert på kontinuerlige analyser sparer deg tid og bekymringer. Intelligente heiser gjør det mulig å løse potensielle driftsproblemer før de oppstår, raskere og vanligvis med ett enkelt besøk. På denne måten unngås større driftstans med små forebyggende tiltak.

SETT EN STOPPER FOR DRIFTPROBLEMER FØR DE OPPSTÅR

Nye KONE 24/7 Connected Services er neste skritt mot fremtidig vedlikehold av heiser. Tjenesten gjør at heisen er så intelligent at feilene oppdages på forhånd.

SLIK FUNGERER DET

Bedre planlagt, raskere og mer forebyggende vedlikehold.

1

Sensorer overvåker heisene dine og intelligent teknologi analyser og oppdager potensielle driftsfeil før de oppstår.

2

Heismontøren blir umiddelbart informert om potensielle feil og mottar allerede viktig informasjon før besøket.

3

Vi sender tydelige meldinger til deg i sanntid og rapporterer om alle handlinger vi utfører.

RESULTATER FRA VÅRE KUNDER

Disse dataene ble samlet inn gjennom et år fra 100 tilkoblede heiser av forskjellige merker og alder i ulike typer bygninger.

FOREBYGGENDE VEDLIKEHOLD

Vi oppdager i et tidlig stadium behovet for vedlikehold og tiltak før problemer oppstår.

TIDSBESPARELSE OG FORNØYDE BRUKERE

Dette reduserer antall nedetider og andre store problemer.

FLERE FEIL LØST PÅ SAMME SERVICEBESØK

Da våre heismontører kjenner feilens art før de ankommer, har de de riktige reservedeler med seg og kan løse problemet raskt.

HVA FÅR DU MED KONE 24/7 CONNECTED SERVICE? LAST NED BROSJYREN OG LES MER

I vår brosjyre "Intelligent service for en enklere hverdag" kan du lese mer om hvordan forebyggende heisvedlikehold kan være til nytte for din eiendom og virksomhet.