Vi bruker cookies (informasjonskapsler) for å optimalisere nettstedets funksjonalitet og for å gi deg den beste brukeropplevelsen. Hvis dette er greit for deg og du godtar alle cookies, klikker du på 'Godta' -knappen. Du kan også lese mer om vår datahåndtering i vår personvernerklæring.
Fleksibel, skreddersydd service og vedlikehold for alle anlegg, uansett merke eller type, for en problemfri og pålitelig drift.
Våre service- og vedlikeholdstjenester
Utarbeid en skreddersydd service- og vedlikeholdsplan for heiser, rulletrapper og bygningsdører sammen med KONE. Velg de tjenestene som best passer for dine behov og hold deg oppdatert uansett hvor du befinner deg med smarte digitale verktøy.
Skreddersydd for deg
Med våre fleksible service- og vedlikeholdstjenester kan du istedet for å nøye deg med én løsning som passer for alle, velge fra vårt brede utvalg av tjenester for å skape en skreddersydd service- og vedlikeholdsplan som oppfyller dine unike behov.
Hold deg oppdatert uansett hvor du befinner deg
Å holde orden på tidligere, pågående og kommende service- og vedlikeholdsarbeid er ingen enkel sak. Våre digitale kanaler, blant annet den nye KONE Mobile-appen, holder deg og teamet ditt oppdatert døgnet rundt – uansett hvor dere befinner dere.
Hvilke alternativer og tjenester passer best for deg?
Når du velger hva du ønsker at service- og vedlikeholdskontrakten din for heiser, rulletrapper og automatiske bygningsdører skal dekke, lønner det seg å tenke på bygningens, anleggets og brukernes behov. Nedenfor finner du noen eksempler på ting du må tenke over.
Bygning
Er bygningen din tilgjengelig døgnet rundt eller bare i arbeidstiden? Er det en høy bygning der heisen brukes ofte? Hvilket formål har bygningen?
Brukere
Har du brukere med spesielle tilgjengelighetsbehov? Hvilke problemer kan du eller brukerne få hvis en heis, for eksempel, får driftsstans?
Anlegg
Hvor mange utstyrsdeler har anlegget i bygningen og hvilken type og modell er det? Hvor gammelt er anlegget i bygningen og hva er tilstanden til det?
Forebyggende service - og vedlikehold fra KONE
Våre service- og vedlikeholdstjenester for heiser, rulletrapper og automatiske bygningsdører omfatter grunnleggende løsninger som kan tilpasses alle dine service- og vedlikeholdsbehov, store som små.
Få det grunnleggende på plass
Våre basistjenester dekker alle grunnleggende service- og vedlikeholdsaktiviteter for anlegget ditt, inkludert aktiviteter som må utføres i henhold til lokal lovgivning. Basistjenester omfatter detaljer som når og hvordan det skal utføres service og vedlikehold på anlegget, hjelp med service- og vedlikeholdsinspeksjoner og hvordan passasjerene kan komme i kontakt med KONE ved en eventuell driftsstans eller nødssituasjon.
Bedre ytelse på den smarte måten
Dra nytte av det siste innen smart, forutsigbar service og vedlikehold med KONE 24/7 Connected Services – færre feil, raskere reparasjoner, økt sikkerhet, og et klart bilde av alt som skjer på anlegget ditt.
Vårt utvalg av tjenester knyttet til reparasjoner og driftsstans omfatter alternativer for enhver situasjon: ikke-planlagte reparasjoner, driftsstans, funksjonsfeil og andre anleggsfeil.
Slik hjelper vi deg
Hold deg oppdatert hvor som helst og når som helst
Lett tilgjengelig sanntidsinformasjon om service og vedlikehold
Finn ut mer om service- og vedlikeholdsreisen din med KONE, våre smarte service- og vedlikeholdstjenester og kontraktsalternativer for heiser, rulletrapper og automatiske bygningsdører.