Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?
Corporate siteVi hjelper deg.
Vi har vedlikeholdstjenester for alle behov, og vi tilbyr tilpassede vedlikeholdsløsninger, forebyggende vedlikehold, rask, pålitelig handling for uventede feil og smarte online verktøy for å holde deg oppdatert om statusen til utstyret ditt.
Ofte stilte spørsmål
Nedenfor finner du nyttige svar på de vanligste spørsmålene om service og vedlikehold av anlegget og hvordan du kan finne ut om pågående og kommende service- og vedlikeholdsarbeid.
-
KONE Onlines nettportal og KONE Mobile-appen gir deg og teamet ditt tilgang til data om ytelse, service, driftsstans og reparasjon for hele anlegget.
-
Du kan sjekke tilstanden til anlegget på KONE Online eller KONE Mobile. Dersom anlegget dekkes av KONE 24/7 Connected Services, kan du se om vi allerede er i gang med å løse problemet. Du kan sende en serviceforespørsel eller rapportere en hendelse ved å ringe oss eller kontakte oss direkte fra KONE Online eller KONE Mobile.
-
KONE Online eller KONE Mobile viser alle kommende og tidligere service- og vedlikeholdsbesøk på anlegg vi utfører service og vedlikehold på for deg.
-
Med KONE 24/7 Connected Services har det blitt enklere for oss å forutse, vedlikeholde og gripe inn før det oppstår en feil.
Kontakt oss for mer informasjon.
En service- og vedlikeholdsløsning for ethvert behov
Vi hjelper deg med alt nødvendig service- og vedlikeholdsbehov for heiser, rulletrapper og automatiske bygningsdører.
Kontakt oss
Du kan bruke skjemaet under til å fortelle oss mer om hvordan vi kan hjelpe deg. En i teamet vårt vil svare deg så snart som mulig.
Sample form