Intelligent drift:
KI-basert prediktivt vedlikehold øker verdien av bygningen din og forlenger levetiden til anleggene dine.
Med vår døgnkontinuerlige overvåkningstjeneste bruker vi kunstig intelligens til å følge med på heisen eller rulletrappen din. Det er som om en tekniker alltid er til stede. Dette gir oss mulighet til å oppdage feil og varsle om vedlikeholdsbehov før det oppstår problemer. Systemet kan selv sende oss varsler hvis det skjer noe uventet, som stopp, tekniske feil eller forstyrrelser som kan føre til driftsstans. På den måten kan vi gripe inn raskt og ofte før brukerne i det hele tatt merker at noe er galt. Med Remote Service aktivert kan vi også fjernstyre heisanlegget ditt. For eksempel kan vi hjelpe personer som sitter fast i en heis, og det tar som regel under ett minutt. Vi kan også starte systemet på nytt, feilsøke og oppdatere programvaren, alt uten å være fysisk til stede. Takket være informasjonen vi får gjennom 24/7 Connect, kan heisteknikerne våre forberede seg før de rykker ut. De vet hva som trengs, tar med riktig utstyr og planlegger mer effektive kjøreruter. Resultatet er raskere service, færre unødvendige turer og mindre belastning på miljøet. Vi tar vare på miljøet – og du sparer både tid og kostnader.
KI-basert prediktivt vedlikehold øker verdien av bygningen din og forlenger levetiden til anleggene dine.
Kontinuerlig analyse av ytelse og risiko reduserer faren for feil og øker driftssikkerheten. I tillegg sørger eksterne programvareoppdateringer og tester for at heisen din alltid er oppdatert, og trygg å bruke.
Med døgnkontinuerlig overvåking får du umiddelbart beskjed hvis noe skjer, og du kan planlegge for fremtidige vedlikeholdsbehov i god tid. Vi kan også bruke kunstig intelligens til å gripe inn eksternt, feilsøke og iverksette tiltak direkte, uten at det er nødvendig å sende ut en tekniker.
KONE 24/7 har allerede forbedret påliteligheten og ytelsen til titusenvis av forskjellige systemer i bygninger av alle typer.
Døgnkontinuerlig overvåking øker sikkerheten og forbedrer tilgjengeligheten. Sluttresultatet: Jevn flyt av mennesker og fornøyde brukere.
Gjennom vår proaktive identifisering og utbedring av feil før de forårsaker forstyrrelser, sparer du som eiendomsforvalter tid og reduserer arbeidsmengden.
Etter 24 måneder med prediktivt vedlikehold har vi redusert antall personer fast i heisen med opptil 50 %.
Med smart prediktivt vedlikehold kan du ta bedre investeringsbeslutninger, forlenge levetiden på utstyret og alltid ligge ett steg foran.
Vi kan hjelpe deg med å identifisere og rette opp opptil 73 % av potensielle feil før de oppstår.
Brukere rapporterer 30 % færre feil etter 24 måneder med vårt prediktive vedlikehold.
Intelligent prediktivt, vedlikehold som holder bygningen i bevegelse.
Vi følger kontinuerlig ytelsen til utstyret ditt.
KI analyserer vedlikeholdsbehov og oppdager potensielle problemer før de forårsaker forstyrrelser.
Våre teknikere får riktig informasjon til rett tid for å løse problemer raskt.
Vi holder deg oppdatert på alt vi gjør og hvilke resultater vi oppnår.
Med aktivert Remote Service kan vi fjernstyre heisen og gjøre nødvendige oppdateringer uten å være på stedet.
Fyll inn skjemaet nedenfor om hvordan vi kan hjelpe deg. En av våre medarbeidere kontakter deg så snart som mulig. Gjelder det feilmelding kontakter du oss på telefon 909 22 909 (TASTEVALG 1) eller via e-post: feilmelding@kone.com