Design heiser med nye KONE Studio Prøv

KONE Care Digital – prediktivt vedlikehold

For en sømløs hverdag

Med vår døgnkontinuerlige overvåkningstjeneste bruker vi kunstig intelligens til å følge med på heisen eller rulletrappen din. Det er som om en tekniker alltid er til stede. Dette gir oss mulighet til å oppdage feil og varsle om vedlikeholdsbehov før det oppstår problemer. Systemet kan selv sende oss varsler hvis det skjer noe uventet, som stopp, tekniske feil eller forstyrrelser som kan føre til driftsstans. På den måten kan vi gripe inn raskt og ofte før brukerne i det hele tatt merker at noe er galt. Med Remote Service aktivert kan vi også fjernstyre heisanlegget ditt. For eksempel kan vi hjelpe personer som sitter fast i en heis, og det tar som regel under ett minutt. Vi kan også starte systemet på nytt, feilsøke og oppdatere programvaren, alt uten å være fysisk til stede. Takket være informasjonen vi får gjennom 24/7 Connect, kan heisteknikerne våre forberede seg før de rykker ut. De vet hva som trengs, tar med riktig utstyr og planlegger mer effektive kjøreruter. Resultatet er raskere service, færre unødvendige turer og mindre belastning på miljøet. Vi tar vare på miljøet – og du sparer både tid og kostnader.

Intelligent drift:

KI-basert prediktivt vedlikehold øker verdien av bygningen din og forlenger levetiden til anleggene dine.

Sikkerhet først:

Kontinuerlig analyse av ytelse og risiko reduserer faren for feil og øker driftssikkerheten. I tillegg sørger eksterne programvareoppdateringer og tester for at heisen din alltid er oppdatert, og trygg å bruke.

Rask respons:

Med døgnkontinuerlig overvåking får du umiddelbart beskjed hvis noe skjer, og du kan planlegge for fremtidige vedlikeholdsbehov i god tid. Vi kan også bruke kunstig intelligens til å gripe inn eksternt, feilsøke og iverksette tiltak direkte, uten at det er nødvendig å sende ut en tekniker.

Resultater som taler for seg selv

KONE 24/7 har allerede forbedret påliteligheten og ytelsen til titusenvis av forskjellige systemer i bygninger av alle typer.

Forbedret brukeropplevelse:

Døgnkontinuerlig overvåking øker sikkerheten og forbedrer tilgjengeligheten. Sluttresultatet: Jevn flyt av mennesker og fornøyde brukere.

Enkel planlegging:

Gjennom vår proaktive identifisering og utbedring av feil før de forårsaker forstyrrelser, sparer du som eiendomsforvalter tid og reduserer arbeidsmengden.

Forbedret sikkerhet:

Etter 24 måneder med prediktivt vedlikehold har vi redusert antall personer fast i heisen med opptil 50 %.

Smartere planlegging:

Med smart prediktivt vedlikehold kan du ta bedre investeringsbeslutninger, forlenge levetiden på utstyret og alltid ligge ett steg foran.

+73%

Proaktiv feilretting:

Vi kan hjelpe deg med å identifisere og rette opp opptil 73 % av potensielle feil før de oppstår.

-30%

Færre utrykninger:

Brukere rapporterer 30 % færre feil etter 24 måneder med vårt prediktive vedlikehold.

Slik fungerer det

Intelligent prediktivt, vedlikehold som holder bygningen i bevegelse.

1 Overvåking døgnet rundt

Vi følger kontinuerlig ytelsen til utstyret ditt.

img_KONE illustrations elevator for digital use-400px

2 Intelligent analyse

KI analyserer vedlikeholdsbehov og oppdager potensielle problemer før de forårsaker forstyrrelser.

img_KONE Ministration blue phone glass-400px

3 Rettidige advarsler

Våre teknikere får riktig informasjon til rett tid for å løse problemer raskt.

img_KONE Illustration technician woman walking out of elevator -400px

4 Tydelig rapportering

Vi holder deg oppdatert på alt vi gjør og hvilke resultater vi oppnår.

img_KONE Illustration Office woman working on computer -400px

5 Eksterne handlinger

Med aktivert Remote Service kan vi fjernstyre heisen og gjøre nødvendige oppdateringer uten å være på stedet.

img_KONE lady_walking_out_of_elevator

Kontakt oss

Fyll inn skjemaet nedenfor om hvordan vi kan hjelpe deg. En av våre medarbeidere kontakter deg så snart som mulig. Gjelder det feilmelding kontakter du oss på telefon 909 22 909 (TASTEVALG 1) eller via e-post: feilmelding@kone.com

Sample form






+47







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance|Residential Flow in a new building|Residential Flow in an existing building|24/7 Connected Services|Other
Equipment/service type *|Elevators|Escalators|Autowalks|Doors|Advanced People Flow solutions|People Flow planning|Other


Vennligst merk at når du sender inn dette skjema samler vi dine kontaktopplysninger. Mer informasjon om våre retningslinjer for personvern.


Cookies (informasjonskapsler)

Vi bruker cookies (informasjonskapsler) for å optimalisere nettstedets funksjonalitet og for å gi deg den beste brukeropplevelsen. Hvis dette er greit for deg og du godtar alle cookies, klikker du på 'Godta alle' -knappen. Du kan også lese mer om vår datahåndtering i vår personvernerklæring.