WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

No suggested country found

Go to your suggested website

Til toppen av siden

SERVICE FOR DEG OG DINE HEISANLEGG

Etter å ha hørt kundenes ønsker og tilbakemeldinger, har vi gjort noen endringer i våre service- og vedlikeholdstjenester, som vil ta kundeopplevelsen til et helt nytt nivå.

Slik hjelper vi deg

VI UTARBEIDER EN SKREDDERSYDD AVTALE FOR DEG

  1. Sammen går vi igjennom dine service- og vedlikeholdsbehov
    Vi lytter til deg for å forstå hva du trenger, og hvilke behov heisanlegget, virksomheten og brukerne har.
  2. Skreddersydde anbefalinger og tilbud
    Etter at vi har snakket sammen, vil du få et tilbud fra oss som er skreddersydd for å dekke akkurat dine behov. Tilbudet er lett forståelig og du kan enkelt se hva som er inkludert – og hva som ikke er det.
  3. Avtalen beskriver hvordan vi betjener deg hver dag
    Avtalen er enkel oversiktlig. Du vet nøyaktig hvordan tjenestene leveres og kan velge hvordan du ønsker å kommunisere med KONE.
  4. Velkommen til KONE service og vedlikehold
    Når serviceavtalen innledes, vil du bli invitert på det første servicebesøket sammen med vårt service team.

VI HOLDER DEG OPPDATERT

Når du trenger hjelp med spørsmål eller problemer knyttet til anlegget ditt, er det lett å komme i kontakt med vårt kundesenter når som helst.

Med KONE Mobile app får du oppdateringer om alle servicebesøk, også når du er ute på farten. Du vet alltid hvilket arbeid som utføres, og hvordan tjenesten er levert. Med KONE Online kundeportal og våre kostnads- og servicerapporter kan du kan sette opp neste års service- og moderniseringsbudsjett i god tid.

VÅRE SERVICETEAM SØRGER FOR AT HEISEN FUNGERER SOM DET SKAL

KONEs forebyggende service bidrar til å hindre problemer før de oppstår. KONEs dyktige og kvalifiserte montører server anlegget ditt i henhold til en individuelt utarbeidet plan, basert på bruk, alder og andre relevante faktorer. Med forebyggende vedlikehold kan du stole på at anlegget ditt fungerer trygt og som det skal.

Vi informerer deg om reparasjons- og moderniseringsbehov
Vi gir deg beskjed dersom vi oppdager at anlegget ditt trenger reparasjon eller modernisering. Vi gir deg også beskjed når punktene i rapporten fra tredjepartsinspeksjonen er utført.

UTMERKET SERVICE I ENHVER SITUASJON

Ved feil på anlegget får du og brukerne god informasjon om nedetid og arbeid på stedet. Du kan stole på at montørene våre vil fikse alle problemer som avtalt. Med vår effektive reservedelslogistikk har montørene våre de riktige delene med seg og kan løse de fleste problemer ved ett og samme besøk.

INTELLIGENT SERVICE

Som en del av KONE Care kan du velge den nye og revolusjonerende tjenesten KONE Care 24/7 Connected Services, som vi har utviklet i samarbeid med IBM Watson.

Med KONE og IBMs nyeste teknologi kan løftene nå fortelle hva de opplever og holde et skritt foran hendelsene. Dette betyr færre feil, raskere reparasjoner og større sikkerhet for deg.

Slik møter vi dine behov

Med KONE som partner trenger du bare å prate – vi lytter og oppfyller dine behov. Bruk denne sjekklisten og se hvordan vi kan møte dine krav som servicepartner.

  • Vår nye, oversiktlige kjøpsprosess vil hjelpe oss å avdekke dine behov helt fra starten. Vår selger vil gå igjennom alle de ulike tjenestene og alternativene med deg for å finne en ideell løsning.

  • Selgeren utarbeider tilbudet basert på dine behov. Du får se tilbudet og tjenestene våre allerede i det første møtet med oss.

  • Vi yter service for deg og anlegget ditt. Vi er opptatt av å levere omfattende støtte hele veien, fra innkjøp til daglig vedlikehold.

  • Vi holder deg og brukerne dine oppdatert på all servicerelatert informasjon. Du og teamet ditt vil få tilgang til våre nettbaserte tjenester, som gir en ekstra smidig informasjonsflyt.

  • Alle KONEs montører får over femti timer opplæring i året på alle anleggstyper og -merker, slik at vi kan sørge for sikre og riktige løsninger med en gang.

  • KONEs servicetjenester oppfyller alle lokale sikkerhetsforskrifter og lovbestemte forskrifter.

  • Våre servicetjenester oppfyller alle lokale sikkerhetsforskrifter og lovbestemte forskrifter.

  • Du vil få en individuell serviceplan fra oss for for alle anleggstyper og -merker, som omfatter både teknologisk informasjon og brukshistorikk for anlegget.

  • Med KONE som partner blir all stans i driften systematisk og nøye undersøkt. Slik har vi også redusert forekomsten av funksjonsfeil i kundenes anlegg.

  • Ingen grunn til bekymring. Dersom noen sitter fast i heisen, er vi på stedet i løpet av i snitt XX minutter eller mindre. Vårt profesjonelle kundesenter står til din disposisjon døgnet rundt hele året og svarer deg innen 20 sekunder eller mindre.

LA OSS UTARBEIDE EN SKREDDERSYDD SERVICEAVTALE FOR DEG