WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

No suggested country found

Go to your suggested website

Til toppen av siden

REVOLUSJONERENDE VEDLIKEHOLD MED HELT NYE, INTELLIGENTE OG FULLT TILKOBLEDE SERVICETJENESTER

KONE har i samarbeid med det ledende dataintelligensprogrammet IBM Watson, revolusjonert vedlikehold av heiser ved å utvikle den mest intelligente heisservicetjenesten: KONE 24/7 Connected Services ™. Med denne tjenesten kobler vi tusenvis av heiser over hele verden til skyen og samler, analyserer og responderer på en stor mengde informative data - i sanntid! Med hjelp av maskinlæring kan vi nå forutsi og forhindre feil på heisene vi har i service. Sammen med IBM Watson oversetter vi data fra heiser til talte språk, slik at vi kan høre hva de snakker om og reagere på deres tilstand 24/7. Når vi kommuniserer med heiser døgnet rundt, kan vi sikre at de alltid kjører som de skal. Og hvis en feil skulle skje, vil vi straks varsle deg direkte fra heisen din og raskt rykke ut i henhold til dine ønskede responstider. Ved hjelp av ny teknologi og bransjens beste montører og teknikere, vil du alltid være et skritt foran og kan sikre stabil og sikker drift til fordel for deg og brukerne av dine heiser.

KONE 24/7 Connected Services

SÅ INTELLIGENT AT DET ER FORUTSIGBART

Med KONE og IBMs nyeste teknologi kan heisene nå fortelle hva de opplever og holde oss et skritt foran hendelsene. Resultatet? Færre feil, raskere reparasjoner og større trygghet for deg.

SIKKERHET DØGNET RUNDT

Heiser arbeider hele døgnet, og det samme gjør vi. Hvis det oppstår et problem, får vi detaljert informasjon som forteller oss hva problemet skyldes, og hvor mye det haster. Ved å holde kontinuerlig vakt hele døgnet, kan vi handle raskt hvis det plutselig skulle oppstå en feil.

SÅ TRANSPARENT AT DU HELE TIDEN VET

Hvis kritiske feil blir oppdaget og montøren varsles, informeres du umiddelbart. Når du er fullt oppmerksom på hva som skjer, kan du planlegge fremover og budsjettere for fremtidige vedlikeholdsbehov.

Hvordan fungerer det?

KONEs 24/7 tilkoblede servicetjenester holder deg kontinuerlig informert om heisens tilstand.

KONSTANT ØYE FOR KRITISKE PARAMETERE

Vi installerer KONE Connection-analysenheten på heisene dine som samler inn informasjon fra heisens operativsystemer og sender all denne informasjonen i sanntid til KONEs skyttjeneste.

AVANSERT TEKNOLOGI REGISTRERER FEIL PÅ FORHÅND

Alle data fra heisen behandles av vårt avanserte analysesystem, som vi har utviklet i samarbeid med IBM. Hvis systemet identifiserer behov for vedlikehold eller reparasjon, sendes en direkte melding til vårt norske servicecenter, som da foretar handling i henhold til serviceavtalen. Med tilgang til millioner av data, kan vi forutsi og reparere feil på heisene dine. Dermed oppnår du større operativ stabilitet og lengre levetid på heisene.

FULL TRANSPARENS TVERS IGJENNOM

Vi sender deg tydelige varsler og rapporter over alle tiltakene vi iverksetter. Når du er fullt oppmerksom på hva som skjer, kan du planlegge fremover og budsjettere for fremtidige vedlikeholdsbehov.