Til toppen av siden

Slik hjelper vi deg

En skreddersydd serviceplan, ekspertise-team, forebyggende service og mer. Les mer om hvordan vi hjelper deg, trinn for trinn.

En skreddersydd serviceplan tilpasset ditt bygg og anlegg

Vi utarbeider en unik serviceplan som er tilpasset ditt bygg og ditt spesifikke anlegg. Du kan velge ønsket servicenivå blant våre tre serviceavtaler.

Profesjonell service når du trenger det

KONE Kundesenter tilbyr deg og sluttbrukerne dine døgnkontinuerlig hjelp med spørsmål knyttet til anlegg. Du kan enkelt kontakte vårt Kundesenter på tlf. 04347 (kun feilmeldinger og alarm). Vårt profesjonelle team snakker ditt språk, kjenner til ditt anlegg og din situasjon og kan sende en heismontør for å løse problemet.

Eksperthjelp fra erfarne heismontører

Våre montører er dyktige og høyt kvalifiserte fagpersoner som kan holde heiser, rulletrapper og dører i sikker og god stand. De får over 50 timer opplæring innen teknikk, sikkerhet og kundeservice samt førstehjelp hvert år. Våre montører har også tilgang til vår globale kunnskapsdatabase, med mulighet for rask problemløsning for alle merker og typer anlegg samt at de fleste problemer kan løses ved ett og samme besøk.

Forebyggende vedlikehold som sørger for at anlegget fungerer som det skal

KONE forebyggende vedlikehold bidrar til å hindre problemer før de oppstår. Vi server ditt anlegg basert på bruk, alder og andre relevante faktorer. Din skreddersydde serviceplan sikrer at alle enkeltkomponenter og systemer får service til riktig tid og i henhold til alle relevante forskrifter – uansett merke.

Tilstandskontroller som hjelper deg med å planlegge for fremtiden

Vi ønsker å sørge for at anlegget ditt er sikkert og fungerer som det skal, og gir deg derfor beskjed om reparasjon eller modernisering er nødvendig, ut fra en tilstandskontroll.

Hvordan velge riktig serviceleverandør

Når du skal velge serviceleverandør, bør du etter vår mening begynne med å tenke gjennom behovene til brukerne og anlegget, samt til bygningen. På disse sidene gir vi deg noen eksempler på hva disse behovene kan bestå av. Du kan også se hvordan våre løsninger kan hjelpe deg.

  • Gjennom systematisk inspeksjon av feilårsakene har vi stadig kunnet redusere funksjonsfeil på kundenes anlegg.

  • Personalet ved vårt kundeservicesenter står til din disposisjon døgnet rundt hele året og svarer deg innen 20 sekunder eller mindre.

  • I og med at vi har de vanligste reservedelene i våre servicebiler og døgnkontinuerlig levering av deler, kan vi fikse de fleste problemer ved et og samme besøk.

  • Våre montører får over 50 timers opplæring hvert år og har kunnskap om alle utstyrsmerker.

  • Med vårt forebyggende service er anlegget vi vedlikeholder, tilgjengelig 99,9 % av tiden.

  • Våre servicetjenester oppfyller alle lokale sikkerhetsforskrifter og lovbestemte forskrifter.

  • Våre montører får opplæring i forskjellige utstyrsmerker, og vi har reservedeler også for andre merker.

BE OM ET UFORPLIKTENDE TILBUD